Followers

Monday, 28 November 2011

Awek n Kwn Aku

 
Nie member aku .  name dye Anis Azrina Binti Anuar .
orang panggel "Anis atau Kak Lang" . Dia nie baik orng nye .. mcm aq . hahaha ~ Dia nie dengan aku mmng baik . Aku anggap dye mcm adik aku , sebab aku lahir dulu dari dye . Rumah dia jauh sikit je dari rumah aku . Aku kalau nak pergi rumah dia memang malu "n" takot , sebab ade Ayahnda dalam rumah tu . Abi dye lah ~ Aku memang rindu kat dye . Dulu , mase (2010) , aku ngn dye slalu rapat . Nak pergi mana2 mesti ngn dye n lagi sorang member .. hehehe ~ itu dulu , sbb skunk aku dah skolah lain , dan dye pon dah skolah lain . So , takleh jumpe lahkan , tol ark ? Dia nie garang gak , mcm kkaq saudara aku . Sebijik macm "SINGA" . "SINGA" pon takot ngn dye . hahaha ~
Anyway , Dia nie bekas awek Rafiuddin . Memeber aku . So skunk nie , dia dah "ANTI COUPLE " . Aku takleh lupakan dye , sbb banyak bende yng aku buat ngn dye n budak2 lain . Dia nie comel gak are, mcm KUCING . Anis nie pandai orang dia , Bijak lagi dari aku . huhu ~ Kepada Anis aku rindu kau  sngt2 hehe ~ aku harap ko bace BLOG aku nie erk .
  ! Tengok tau jangan tak Tengok ! 

Like , Comment please .

No comments:

Post a Comment

Waiting Outside The Line